no entry today.

hari nak buat satu pengakuan jujur sgt. da xmampu agaknya lama-lama dalam hati neh. (overload mungkin).

uuhhhhhuhhhhh! (tarik nafas && lepas)
berasa lebih tenang untuk seketika. okeyh da boleh mula da. heee :)

actly sejak kebelakangan neh mungkin org disekeliling aku perasan aku bukan lagi aku yang dulu. kini aku lebih banyak mendiamkan diri sambil menjadi pemerhati && pendengar yang setia. aku juga sekarang neh sangat-sangat emosional (hormon xbtol). contoh? sekejap happy, sekejap mara tnpa sebab && sekejap nangis pon tanpa sebab. sesiapa yang terkene tempias tuh biaaneee( sorry in korea ) termasuk la encik hubby tuh. sejak satu peristiwa tuh buat aku selalu mimpi buruk atau sama dengan mimpi ngeri. aku cuba keluar dr mimpi tuh . tp.. xdek siapa yang tolong.last2 aku sorg yg tergapai-gapai dlm tuh.huhhhhh!

tujuan utama entry neh aku nk say sorry to all people tht know me && surrounding me. biaaneee :)

biaaneee ssb termara korg. 
biaaneee sbb terbuat korg sakit hati.
biaaneee sbbb terbuat korg rimas.
biaaaneee sggt sbb slalu nyusahkan korg.

p/s: to encik hubby if dye bace neh. biaaaneee setiap words yang keluar dr mulut adilahsyazwani dr dulu sampai skarang. biaaaneeee!

No comments: